Įsigijus baldus pastebėjote broką? Nufotografuokite nekokybišką, pažeistą baldo elementą ar detalę ir atsiųskite elektroniniu paštu [email protected], kartu su sutarties numeriu ir trumpu broko aprašymu arba skambinkite į kokybės skyrių numeriu - +37067583622 (kokybės skyriaus darbo laikas, darbo dienomis nuo 08:00 iki 17:00). Tikimės, kad taip greičiau galėsime išspręsti Jums kilusius nepatogumus. Ir apie priimtą sprendimą Jus informuosime nedelsiant.
Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsnių numatyta tvarka. Nuoroda į straipsnį: NUORODA
Pirkėjas turi teisę grąžinti internetu įsigytas prekes, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu [email protected] arba [email protected], nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 365 (trys šimtai šešiasdešimt penki) dienų nuo prekės pristatymo dienos.
Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildyti grąžinimo dokumentą.
Pardavėjas gali nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats adresu, arba atsiųsti naudojantis savo pasirinkto ar Pardavėjo kurjerio paslaugomis. Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis šiose taisyklėse numatyta Pirkėjo prekių grąžinimo teise, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Pardavėjo taikomi prekių grąžinimo įkainiai yra tie patys, kaip ir perkant prekes. Kai grąžinama gauta ne ta ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes , jas pakeisti analogiškomis prekėmis ir padengti prekių grąžinimo išlaidas. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus.
Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.
Prekių, kurios buvo gamintos pagal individualų kliento užsakymą, t. y. keičiant baldo išmatavimus, jeigu tai nėra standartinė prekės išvaizda, grąžinti arba keisti nėra galimybės. Avansas nėra grąžinamas.
Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt). Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų vartotojas taip pat gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje https://vtis.lt/portal/#/